Slöa dagar

Har varit slö igår och idag. Ingen direkt lust att göra någonting. Så igår gjorde jag absolut ingenting...

Efter en slö morgon idag åkte jag till Okle för att träffa mamma, pappa och D för en fika. Åkte även förbi morfar på vägen hem. Mysig eftermiddag. Sen åkte jag hem och agerade hemmafru, fixade middagen alltså. Blev hemmagjord inbakad pizza. Kanske inte det godaste jag ätit men helt ok.

Traderandet har faktiskt gått ganska bra. Måste ta tag i det imorgon igen då sista auktionen går ut. Alla skor blir sålda....2 är redan sålda och klara och det sista paret finns det bud på. Så nu måste jag rensa mera för att sälja iväg mer saker jag inte behöver här hemma. Onödigt att det ligger här och bara tar plats när andra kanske har nytta av det.

Funderar på att kanske sova..hmmm...men jag vet inte riktigt om jag är tillräckligt trött än och jag orkar verkligen inte ligga och vrida och vända på mig i flera timmar. Så jag blir nog vaken en stund till :)

Kram på er!

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback