Tack lille A...

...för sovmorgonen idag och för att du är så go och omtänksam. Igår så satte jag mig ner med lille A för att försöka förklara varför jag inte orkat leka så mycket med honom. Dels för att bebisen i magen tar mycket energi men särskilt igår då jag mådde dåligt med huvudvärk. Jag fick en stoooor mysig kram till svar...han förstod. Idag kom han in som vanligt och pratade och myste som vanligt. Efter ett tag gick han upp, precis som han brukar.

Vanligtvis går jag upp efter 10 minuter och gör frukost, men eftersom jag vaknade med huvudvärk idag med så låg jag kvar i sängen. Lille A brukar alltid säga till om han blir hungrig så jag tänkte att jag ligger kvar och vilar tills han säger till... Först gick en timme, sen två.....sen nästan 3...då gick vi upp fast han inte sagt till. Jag satte mig hos honom och frågade om han var hungrig och det var han. Då undrade jag varför han inte sagt till, eftersom han brukar göra det. Då sa han "för jag ville låta er sova länge idag" Mitt hjärta smälte <3 Han är så liten men ändå så klok och omtänksam. Det är verkligen en liten kille som snodde mitt hjärta från första stund. Han kommer bli världens bästa storebror <3

Kommentarer
Postat av: Thiffy

Vilken underbar liten kille!! Tror också han kommer bli en kanon bror!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback