Slöa dagar...

...är sköna dagar. Oftast i alla fall men ibland blir jag liksom lite rastlös. Idag hade vi tänkt att åka iväg till något ställe som heter Likstammen för att ha lite picknick och kanske bada men det började blåsa så vi hoppade över det idag. Synd för det hade varit skoj att göra något annat än att ligga på soffan och slöa som vi gör nu.

Däremot så hände det i alla fall lite på förmiddagen. Vi var med Emilia på bvc och allt såg bra ut, alltid skönt att höra. "Bvc-tanten" tycker att vår lilla tjej är en sån glad tjej...eller så säger hon så till alla, jag vet inte ;)

Efter Bvc åkte jag till stan för att fika med Elin. Mysigt som vanligt! Längtar såååå efter att få träffa lilla Rocky som lever runt i hennes mage nu.

Nähäpp....ska väl ta att göra något kanske...eller jag vet inte....slappa lite mera möjligtvis...

Kommentarer
Postat av: Kitty

Mysig fika vi hade :)


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback