Sugen på fix och onyttigheter

Japp idag blir nog en fixardag. Funderar på att åka en sväng på stan för att fixa lite saker på Kullbergs bokhandel... behöver lite bra pennor och kuvert :) och vem vet kanske lite annat "smått och gott". Har dessutom en smått uttråkad, trött men glad tjej med magknip här hemma. Inte den bästa kombinationen... men jag tror minsann hon brås på mig på ungefär alla dessa punkter så det är bäst jag tar med henne på äventyr för att sysselsätta henne lite.



Min andra älskling dvs min sambo är dock inte alls lik mig och är inte alls uttråkad så han stannar hemma och tycker det är rätt skönt utan äventyr. Däremot hämtar jag nog upp honom sen för att äta på MAX. Är så grymt sugen på deras vegoburgare och chili cheese...mmmmm

...och eftersom jag inte vill att min blogg ska förvandlas till enbart en bebisblogg med massor med bilder på min bedårande dotter (även om det kommer bli en hel del) så passar jag på att slänga in lite bilder med den goda maten på
www.max.se :)



Jahopp dags att sätta igång med dagen...bättre sent än aldrig...




Kommentarer
Postat av: Kitty

Fin hon är med tofs!



Max nja det är inte det godaste...


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback