Oj vilken dag!!!

Känns som jag hunnit med sjuuuuuukt mycket :)

Började med att måla 2 gånger i barnrummet. Lunchade med tjejerna på stan (tyvärr saknades några) Åkte hem och la mig i soffan en liten stund. Lagade middag, ugnspannkaka. Sen målade jag rummet för tredje gången och är nu förhoppningsvis klar. Får väl vänta och se tills det sista lagret torkat...men jag hoppas, hoppas hoppas.

Nu har jag sjunkit ner i soffan...och det känns faktiskt rätt skönt. Är riktigt nöjd med att jag hunnit mycket idag, men är rädd för att det straffar sig med en öm kropp. Fast jag får ju skylla mig själv...och nu är det mesta klart så nu kan jag ju faktiskt koncentrera mig på att ta det lugnt ;)

Kram

Kommentarer
Postat av: ingela

Bra jobbat! :)

Hoppas att du mår bra! :)


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback