Spontandag

Jag och Micke är sällan spontana. Vi är väldigt bekväma och ofta uppbokade med olika saker och måsten långt i förväg, men igår hade vi en dag utan planer. Dagen började segt och slött och det verkade som det skulle bli en soffdag. Fast när eftermiddagen kom fick vi ett ryck. Vi sa att vi skulle sätta oss i bilen och se var vi hamnade...vi kom visserligen inte så långt men vi hade en riktigt mysig dag. Vi började med att lämna filmer vi hyrt och passade på att hyra nya. Efter det åkte vi runt en sväng och kom fram till att vi var hungriga så vi bestämde oss för att åka till Crazy Cow. Åt deras hamburgertallrik.....sååååå gott och mysigt. Sen föreslog Micke att vi skulle åka till Godisbron och handla godis till filmerna vi hyrt, så sagt och gjort. Vi kom hem med en stooooor godispåse och sjönk sedan ner i soffan för att börja titta på film. Gjorde en paus efter första filmen för att se Solsidan. Efter det la vi oss i sängen och tittade på 2 filmer till :)

Jag hade verkligen en underbar dag igår. Jag tycker det är hur mysigt som helst att bara göra saker tillsammans, behöver inte vara värsta stora planerade sakerna utan bara så enkelt som att ta bilen och bara åka någonstans. Ibland är det viktigt att få en spark i baken och ta sig ur soffan, det är så lätt att man hamnar i varsin soffa och bara dumglor på tv´n.

I eftermiddag ska jag till Beckis och hälsa på :) Mys! Elin och Mia ska också dit.


Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback