Tankad med tankar...

...om framtiden. Tankarna gäller jobb. Har ju faktiskt inget fast jobb att gå tillbaka till och på skolfoto är det ju bara säsong. Det känns trist eftersom jag trivs så bra där....men det börjar kännas ohållbart att bara jobba säsong så jag har börjat hålla ögonen öppna för andra jobb.....tyvärr :( Emilia börjar bli så stor så jag skulle kunna tänka mig att börja jobba i vår och då skulle Micke ha en chans att va pappaledig, men som det är nu har han gett sina dagar till mig eftersom jag inte har nåt jobb i vår (som det ser ut nu) Det är klart det är mysigt att vara hemma med Emilia men jag tycker det är synd om Micke missar den chansen pga mig. Det är så mycket värt att få vara med henne varje dag och se allt som händer.....och jag tycker han också borde få göra det. Dessutom skulle ju Emilia äääääääälska att 'hänga med' pappa lite och slippa titta på mamma dag ut och dag in ;)

Ja vi får se hur det blir men många tankar snurrar...

Förövrigt så har min stora tjej både blivit 6 månader, haft namnsdag OCH åkt kundvagn 'på riktigt' för första gången de senaste dagarna.....hon är så stor...

På lördag är det dags för feeeeest!!! Sandra har varit duktig och fixat festen med tjejerna. Har faktiskt varit ganska otaggad på party men de senaste dagarna (typ idag) har jag kännt att gamla partypinglan Carro börjar göra sig påmind ;) ska bli galet intressant att se om den här gamla trötta småbarnsmorsan kommer ihåg hur man går på krogen....?!?!


Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback