Jag är verkligen helnöjd...

...med Lovefilm.se (hmmmm går inte att länka just nu men jag har lagt till det i länklistan också) Jag är något som kallas Buzzador. När man är buzzador så har man chans att prova olika produkter och "buzza" produkter till människor runt omkring. Dvs ge dem en chans att prova och så berättar jag om produkten. Efter en viss tid rapporterar jag tillbaka uppfattningen om produkten. Verkligen Kanon och skitskoj. Bara säga till mig om du vill bli Buzzador :) ....åter till Lovefilm.se. Jag har nu haft chans att prova Lovefilm.se som jag verkligen har fastnat för. Jag och Micke är ju lite filmtokiga och det här är ett riktigt enkelt sätt att hyra film.....och tv-spel. Det finns olika möjligheter antingen får man hem en film och ett spel eller 2 filmer. Vi har valt ett av varje. Du gör en lista på deras hemsida med filmer och spel du vill ha hem och sen dimper det ner i brevlådan. SNABBT!!!! När man är klar med det stoppar man det i ett portofrittkuvert och skickar...sen kommer nytt från listan. Vi är verkligen supernöjda med detta och jag har även gett chansen till några fler att gratis prova detta under 2 månader. Är du intresserad så hojta till så får du en kod av mig. Rekommenderar verkligen detta. Ju snabbare du är på att titta/använda spelen och skicka tillbaka desto fler hinner du få hem under en månad. Testa!!! Ses snart igen :)

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback