Konstigt nog...

...så verkar det faktiskt vara några som kikar in här då och då trots att jag är så dålig på att skriva. Det värsta just nu är att jag inte vet riktigt om någon annan kan vara så intresserad av mitt liv och vad jag skriver så därför infinner sig inte riktigt lusten att blogga... Själv älskar jag mitt liv just nu. Den mesta tiden går så klart åt till mitt hjärta Emilia. Det händer så mycket och dagarna går skrämmande fort....vill inte riktigt sluta att vara mammaledig. Hur trött man än är (för det blir man, självklart inte bara en dans på rosor det här med barn) så försvinner all trötthet när hon tittar på mig och ler. Just nu sjunger hon och pratar högt med pappsen fast hon egentligen borde sova :)


Tunikan hon har på bilden hade jag när  jag va liten :)

Dagarna går som sagt alldeles för fort och nu är det redan höst. Har även hunnit med lite festligheter som kräftskiva, bröllop och dop. Det jag saknar mest just nu är att resa. Det är väl i och för sig ingen omöjlighet men just nu prioriteras annat.



Något som är heeeeelt galet är att jag idag klickade hem de första julklapparna....redan!!!! Japp i år tänker jag vara väl förberedd och organiserad ;) Julen firas hemma hos oss och lillsnuttan ska få den bästa första julen :)

Japp det var allt för denna gången :)




Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback