Snorigt här....igen....suck

Lillskrutt ligger nerbäddad i soffan och jag borde egentligen sätta fart med städning... Men eftersom det inte blev mycket sömn i natt så är jag lite seg.

Emilia hann bara vara frisk 2 veckor innan snoret och hostan kom igen. Hon vaknade 5 i morse o hade panik eftersom hon inte kunde andas genom näsan.

Jag har ändå försökt få lite gjort idag, var iväg och handla och passade på att slänga återvinning och ge mina gamla kläder till bättre behövande... Appropå kläderna...Hahaha man hittar mycket galet när man rensar. Vem kunde tro att jag haft ett par lila skinnimmitationbyxor i typ....gummi?!?! Micke höll på att garva ihjäl sig när han såg dem. Jag kunde faktiskt inte slänga dem utan fortsätter spara dem....man kanske ska på maskerad någongång :)

Nähäpp....fortsätta städa...


Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback