Underbara vänner

Är just nu inne i en period i livet då jag känner mig väldigt tacksam över allt jag har i mitt liv. Vilken tur just jag har haft. Självklart finns det saker som ibland kan kännas orättvist, Självklart känns det som tiden ibland inte räcker till, Självklart önskar jag ibland att saker skulle vara annorlunda, Självklart vill jag att allt och alla runt omkring mig ska ha det bra.....men ändå... Känner att jag har så mycket bra i mitt liv, framförallt familj och vänner. Har jag dem så känns det som jag klarar allt. Jag har alltid någon att vända mig till om jag behöver hjälp, har en dålig dag, har en bra dag, behöver prata av mig, vill göra något roligt...allt!!! Jag har alltid någon att vända mig till och det känns faktiskt väldigt lyxigt.

Dopet är ett sådant tillfälle när mina vänner verkligen fanns där <3 Jag och Emilia hade varit sjuka i flera veckor, syrran med familj likaså. Kaos dagarna innan, visste inte hur jag skulle hinna med allt och visste inte om min släkt skulle vara friska nog att ens dyka upp. Mina fina vänner hörde av sig dagarna innan och frågade vad jag behövde hjälp med...det betydde massor!!!! När dopdagen kom flöt allting bara på... alla var så pass friska så de kunde komma. Sandra, Beckis, Mia och Irene skötte dukning och fika. Fina Cecci och Timo sjöng och spelade fint i kyrkan. Superfina presenter! Familj och vänner hjälpte till att städa efteråt. Alla var glada och hade trevligt och Emilia log och var glad hela dagen. När vi kom hem var hon överlycklig och fortsatte prata och skratta hela kvällen. En helt underbar dag som jag inte skulle klarat av utan att mina vänner hjälpte till <3

Irene hjälpte oss att fotografera dagen.

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

<3


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback