Mat och lite annat

Både jag och Micke tycker det är ganska kul att laga mat. Alltså kanske inte vanlig vardagsmat men när man gör nåt nytt eller bara slänger ihop något och experimenterar med sånt man har hemma. Igår gjorde jag kålpudding för första gången. Ingen festmåltid kanske, men jag tycket det är supergott med sås och lingon till :) jag lyckades faktiskt. Det enda är att jag kunde tänkt mig lite mer salt och peppar :) Nyss tänkte jag förbereda pajdegen vi ska ha till middagen, tacopaj. Emilia ville hjälpa till. Tyvärr kunde vi inte förbereda degen för vi hade inte alla ingredienser hemma.

Igår var en konstig dag. Vi var med Emilia till vårdcentralen, Micke hade ont i ryggen och jag lyckades skära mig på en kartong när jag handlade så det blödde en del... Som tur är verkar det som vi alla 3 har en bättre dag idag :P


Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback