Nu rullar det på bra :)

Nu händer massor med bra och saker jag funderat över börjar falla på plats. Det är nu klart att jag börjar jobba i maj.....sen blir det lite sommarledigt för att sen köra igång igen i augusti :) ska verkligen bli kul att börja jobba igen. Längtar faktiskt!! Det enda som känns konstigt är ju förstås att inte få vara med mitt lilla hjärta hela dagarna.....men jag får väl stå ut. Emilia kommer vara hos mormor och morfar under våren och sen börja dagis till hösten. Micke kanske tar ut några pappadagar också, han ska i alla fall vara pappaledig måndagar här ett tag framöver :)

Igår hämtade vi hem storebror och firade hans 8 års dag med farfar och farmor. Det blev lasagne till middag och glasstårta till efterrätt och en del godis på det... Han blev verkligen superglad för presenter och allt. Var riktigt härligt att se honom så glad.

Sent igår fick vi en spontaninbjudan på middag ikväll. Nice!!! Så ikväll ska vi till Matte och Alex ska bli hur mysigt som helst!

Som sagt mkt mysigt och bra nu :) Längtar även till om en vecka då jag ska träffa mina fina tjejer :)


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

<3


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback