Någon som vill prova???

Som jag berättat tidigare här på min blogg så är jag en Buzzador. Det ger mig förmånen att prova olika produkter och även låta vänner och bekanta prova olika produkter. I gengäld berättar man vad man tycker om produkten.
 
Nu har jag turen att testa Nestlés nan 3 juniormjölk. Det är berikat med både vitaminer, mineraler, järn och omega 3, mm.  Dessutom är det mindre salt och proteiner än i vanlig komjölk.
 
Jag har låtit Emilia dricka nan 3 kall och hon gillar den. Hon har oftast fått den till en måltid. Jag tycker det är ett bra komplement som ger chansen att variera dryck till Emilia, dessutom kan man vara säker på att det är ett nyttigt alternativ.
 
Är det någon som vill testa?!? av er till mig för jag har prover att dela ut och jag är nyfiken på vad ditt barn tycker om nan 3.
 
Vill ni läsa mer så gå till http://www.nestlebarnmat.se/Var-Barnmat/Vara-produkter/juniormjolk/nan-3-drickfardig-12-manader-500ml/

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback