Dagen idag

Tog det ganska lungt imorse, fixade med lite tvätt och hängde framför tv´n. Sen bar det iväg till Okle. Var tvungen och hjälpa mamma och pappa att boka deras resa till Madeira...mamma och hennes internetkunskaper sträcker sig tyvärr inte så långt som hon gärna vill tro. Bella och Lovisa var där oxå, mysigt att träffa dem. Sen åkte jag tillbaka till stan för att träffa Beckis, Astrid, Elin och Irene för lunch på Huldas. Sen ringde Jimmy så jag träffade upp honom för att fixa Malins födelsedagspresent. Det blev en ansiktsbehandling på Kumari.

Åkte hem för att planera fotograferingen för receptboken, de valde mitt förslag med Antes framsida. Lite kul faktiskt, va inte riktigt beredd på det. Man kanske borde börja tro lite på sig själv och sin formgivning... Planerade för fulla muggar och det känns som om det kommer bli bra. Ska träffa grabbarna imorgon för att styra upp arbetet.

Nu på kvällen var jag och Jimmy och firade Malin. Presenten var mycket uppskattad! Fick supergod mat och kaffe med avec. Kom hem för ungefär två timmar sen och har sen dess mest snurrat framför datorn. Börjar nog bli dax att sussa kudde snart.

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Kitty

Kram och god natt! Ses i morgon!

Postat av: Lilla jag

Mys mys

2007-08-21 @ 07:03:22
URL: http://irenev.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback