Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram...

...så sjunger Fronda....och så kan det va ibland när allt bara rullar på och men vet vart man ska. Om det nu ändå va så. Nog för att allt bara går framåt i värsta farten men jag vet nog inte riktigt vart jag är på väg. I februari slutar min utbildning....och vad händer sen? Blir man arbetslös? Blir man rik? Startar man eget? Flyttar man? Reser man? Ingen aning......jag är planlös!!! Men oftast så löser sig ju allting så det är faktiskt lite spännande och inte veta vart man är på väg.

Igår var jag och fikade med tjejerna på hotellet. Riktigt mysigt med kvällsfika. Vi jobbar så himla olika nu alla tjejer så det e himla svårt att få ihop dagar då vi alla kan träffas....det e riktigt synd. Idag var jag och åt lunch med min klasskompis Emelie. Vi åt på Seaside. Har inte träffat henne på skitlänge så det va riktigt kul Det går bra för henne, hon har fått jobb och idag stog det om henne och det projekt hon jobbar med på Resume. se.....hur kul och stort e inte det. Grattis Empa!!!! You go girl :)  Annars så har det varit fullt upp. Känns som jag har hållt på med massa olika projekt idag. Det har verkligen varit kul.....men man blir lite trött...det e det värt. Snart ska jag slänga mig på soffan o titta på Heroes. Måste va ett av de bästa programmen på tv just nu.

Hoppas ni haft en bra dag. Kram

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Ödet har nog bara inte bestämt sig ännu, bara lugn. Det kommer :)


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback