I en annan del av (Ny)köping

Fy fan vad bloggen krånglar idag. Nu är det tredje gången jag försöker skriva och funkar det inte nu skiter jag nog i det...

I går var det födelsedagsfest hos Clara. Lilla Clary fick öppna paket och bli firad. Jättegod paj!!!!! Vi hade verkligen skitkul Jimmy och jag, men idag har vi varit däckade i stort sett hela dagen... Vi hamnade på "innestället" (jo men visst) Birgers vid tolv tiden där vi skaka rumpa och svängde våra lurviga i 2 timmar i streck...

Raquel, vad kul att du oxå hittat mitt lilla kryp in, hoppas fler följer dina fotspår och kikar in här.

Om en timme kommer Hellström och Johan hit. Då ska vi titta på Melodifestivalen deltävling nr 2 och käka lite tacos.......hoppar nog över ölen idag.......hmprf.....urk... Hälsa på här inne imorgon så berättar jag om kvällen.

Puss på er alla :)

En sak till bara......ÄNTLIGEN KOMMER ALLA HEM FRÅN CHAMONIX!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Beyonce

Hej.Nice blogg! Nu är vi hemma efter en superkul resa. Kram

2007-02-11 @ 12:46:07
Postat av: simon

Tjena hej vännen, hoppas det går bra i melodifestivalen =)

Postat av: Irene

Hemma! Kul med blogg.

2007-02-12 @ 00:50:53

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback