Fika och mysfest

Idag va jag, Jimmy, Raquel, Mattis och söta söta söta lille Anton och fikade. Det va grymt mycket folk överallt så vi höll på att inte få plats på nåt café, men det blev Hellmans till slut. Efter det va jag och Jimmy på onoff och köpte ÄNTLIGEN ett spel till x-box som jag oxå tycker är kul. När vi kom hem åt vi lite middag och sen var det dags att inviga spelet!!!! Jag ägde........inte alls!!!!! Det va mkt svårare än jag trodde, men skitkul.

Numåste jag fixa till lite här hemma för snart väller det in folk här, vi ska lite fest/ schlagerlördag. Inget hårt festande (fick nog av det på klassfesten) utan lite mysigt och så. Hoppas ni får en riktigt trevlig helg. Och du Mia.....se till att bli frisk snart, tänker på dig. Puss

Kommentarer
Postat av: simon

tjena hej.,.,., hoppas ni hade en trevlig kväll,,, det hade jag hemma hos madde o martin., kramiz

Postat av: Kitty

Tyckte ni att rätt låt vann?
Maila gärna bilderna till mig! Kram

2007-03-11 @ 09:57:25
URL: http://elinhellokitty.blogg.se
Postat av: Beyonce

Tack, känner mig något bättre idag.

2007-03-11 @ 19:42:16
URL: http://thegspot.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback