Blev inte lugn hemmakväll...som jag tänkt

Kom hem skittrött efter praktiken...slängde mig i soffan o åt lite nudlar och hade inga planer på att resa mig från soffan nåt mer... men efter att jag tittat på idol började det krypa i kroppen och jag tänkte att jag skulle gå över till grabbarna grus nån timme. Det blev flera timmar. Tog med mig muffins och 2 öl....vad mer kan man behöva en fredagskväll som denna, tänkte jag...

Nu sitter jag här några fler timmar och öl senare. Kom massa folk....verkligen skittrevligt. lyssnade på musik och drack lite öl.....och åt lite muffins förståss. de andra gick ut nu så jag gick hem. Vill inte va sliten när jag ska hjälpa Monica i butiken imorgon. Ska bli roligt. Monica är mina bästa vänners mamma har kännt henne sen jag va 10 år.

Va verkligen skitsugen på att gå ut, men tänkte att det är bättre att gå hem o sova o ladda för imorgon istället (vuxet jag vet) Men imorgon blir det utgång med Martina o gänget o det ska bli skitkul. De har en kompis från Australien här, han verkar verkligen skitrolig o trevlig. Så nya friska tag imorgon. Go natt!


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Bra att du hade kul. Men har grabbarna funderat över något som kallas inredning???

Postat av: Kitty

Ser ut som ni hade jättekul!
För oss blev det en lugn hemma kväll, det va skönt! Kram

2007-11-17 @ 09:31:27
URL: http://elinhellokitty.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback