2 komentarer till, sen är det nog min lyckodag:)

När 2 till har skrivit kommentarer här i min blogg så har jag 777 st och 7 är mitt lyckonummer......hur tur kommer jag inte ha med 3 sjuor!!!!!!! Så vänta gärna med att skriva nåt här till efter 12 inatt så min lyckodag blir imorgon. Känns så onödigt att "slösa" tur o lycka på bara knappt två timmar (kl är nu 22.15)

Har varit så grymt trött idag och har flängt överallt men känner mig riktigt glad. Jag mår nog allra bäst när det är full rulle (lagom full rulle asså). Var på praktiken hela dan till kl 17. Sjukt kul att se hur det går till "på riktigt". Har fått pula o pilla med lite saker. Ser fram emot imorgon. Efter praktiken stressade jag hem, hade möte i huset eftersom jag sitter i styrelsen. Efter avklarat möte var det dags för Jimmy o mig att åka och fira syrrans lilla L som fyllde 7 år idag. Hon va överlycklig.....och det smittar ju av sig och lyser upp hela mosters dag. B fyllde förra månaden.....9 år. Går så himla fort, man önskar att man hade mer tid att lägga på familj och vänner. Ska snart gå och sova, e riktigt skönt trött och ser fram emot en natts sömn.....förhoppningsvis en hel natt. Har sovit riktigt dåligt på sista tiden.

Imorgon är det praktik hela dagen igen och efter det ska jag hämta mosters sötingar B & L på fritids. Myyyyyys :)

Puss på er, idag var en riktigt bra dag....men imorgon blir ännu bättre!!!!! 777 kan ju inte bli annat än lycka :)

Kommentarer
Postat av: Kitty

En komentar till bara sen är det din turdag!

Postat av: Beyonce

Lycka!!!!

2007-10-24 @ 11:01:29
Postat av: Carro

:)

2007-10-24 @ 11:26:37

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback