Äntligen går det att uppdatera!!!

Har försökt uppdatera via mess flera gånger under helgen...men det verkar inte funka...dessutom försökte jag skriva på bloggen tidigar idag, men det har inte heller funkat. Men nu äntligen...

Hade en jättemysig kväll igår. Lina, Sven och Therese va här, jag hade gjort langos som va sjukt goda så vi tryckte i oss en hel del....oups. Sen spelade vi ett frågespel om film på x-box. Riktigt trevligt. Sen gikc jag o Therese ut för ovanlighetens skull....(obs sarkastisk) Det va länge sen jag skratta så sjukt mycket som jag gjorde igår :)

Tyvärr går det inte o lägga upp bilder nu så de kommer senare.

Imorgon börjar jag jobba. Känns spännande o lite läskigt, men det ska nog gå bra.

Puss puss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback