Don't leave me Sandra :(

Idag har Sandra åkt till Göteborg igen, saknar henne massor redan. Vill ju att hon ska vara här hela tiden juh. På förmiddagen så möttes vi på en fika på George. Det var jag Sandra, Blondi, Beckis och Astrid. Mia kom förbi en sväng oxå. Där satt vi tills det var dags för lunch. Då mötte jag och Sandra upp Irene vid Ot's och handla med lunch som vi gick till Elin och åt. Stackars Elin har varit sjuk jättelänge nu, hoppas hon blir frisk snart.

Gick en snabbis på stan för att hitta lite födelsedagspresenter. Sprang på Lotta och Bosse, alltid lika kul att se er. Kram på er.

Nu tvättar jag och förbannar min lägenhet som ser ut som skit!!!!

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Städa e bra!

Postat av: lotta

Det samma och som sagt vi måste ses!!!!!!! puss

2008-04-05 @ 11:19:27

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback