Helgen bara försvann...

...och fort gick det. I fredags blev det tacomys hemma hos mig med Irene, Jennifer och Blondi. Satt o prata massa skit o lyssna på musik. Tänkte först ta mig ut en sväng, men struntade i det.

På lördagen passade jag på att ta det lugnt på dan. Låg i sängen o tittade på tv. Det va grymt skönt för jag har ju varit något trött den här veckan efter jobbet. På kvällen var det sen dags för premiärgrillning. Vi samlades ett gäng här ute på gården o grilade allt från fläskfilé till korv, men vi åt inne för det va lite för kallt att sitta ute....dessutom har inte utemöblerna kommit ut än....Det måste jag nog se till att de gör snart.

Väl efter maten så blev det spel på hög nivå ;) Dvs Team Talk, det blev en hel del av förvirrade förklaringar på konstiga ord....eller nåt åt det hållet. De som var här var Emil, Irene, Anna, Jennifer, Elin, Rasmus, Sven och Lina. Vi var några som gick ut en sväng, men det va ingen höjdare så vi stannade inte särskilt länge. Men det va en skitmysig kväll hemma hos mig.

I dag har jag passat på att njuta av solen. Dagen började med en prommis till hamnen där jag, Irene, Emil, Sven och Lina fikade och solade....så skönt. Sen skjutsade jag och Irene Lina till Västerlunds. Efter det stack jag och Irene och fotade massor....blev inte så roliga kort men, men.... dessutom tog batterierna slut i systemkameran så jag fick ta min lilla :( inte så kul men det gick ändå.

Nu på kvällen var det dags att fixa mat. Irene åt här oxå.....myyyyysigt.

Imorgon börjar "allvaret" då ska jag börja och åka ut till alla klasser och prata. Ser verkligen fram emot det. Lite pirrigt me ändå kul.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Justyna

Jag tycker oxå helgen har gått gräsligt fort..


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback