Hmm

...skulle ju sitta i solen o bli brun nu ju. Får hoppas att solen tittar fram snart.

Det var jätteskönt med sovmorgon idag, synd bara att Tyson (katten) alltid tycker att jag ska gå upp när han vill...så han bråkar alltid ett tag med mig på morgonen...men som sagt fick sovmorgon till 9 i alla fall, alltid nåt.

Måste bara påpeka något som jag tyckte var konstigt. Jag var på ett fik igår..som oftast är bra och mysigt, men igår gjorde de minsann en tabbe. Jag beställde en macka som det bestämt stog på menyn skulle serveras på rågbröd...vilket är väldigt gott. När de kommer ut med smörgåsen och serverar den.....så är den på ciabatta!?!?!? Vad vet jag jag kanske överreagerar ;) Men det är ju ungefär som att beställa en latte....men eftersom det är slut så serverar de dig te....och hoppas på att du inte märker skillnaden?!?!? Alltså jag menar, inte för att jag tycker att ciabatta är äckligt, men inte alls det jag tänkt mig. Jag åt självklart upp mackan ändå....men hade gärna uppskattat frågan om det var ok att ta ett annat bröd.....hmmm e jag larvig kanske? Vad tycker ni?

Puss

Kommentarer
Postat av: lotta

Ja du hjärtat är det sånt som kallas välfärdsproblem eller;) tur att du fick en macka ia o du fika blev det ju oxå ,ha en underbar valborg massor av kramizar

2008-04-30 @ 10:47:51
Postat av: Agnieszka

Nej jag tycker inte alls att du är larvig, hade oxå reagerat om jag vore i din sits!

Postat av: ingela

nä, ska det vara så ska det vara! ;) jag hade sagt till!

2008-05-01 @ 19:50:22
URL: http://ingy80.blogspot.com

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback