Lugn kväll

Blev inte så mycket städande tyvärr, men fick lite tvättat i alla fall. Bestämde mig för att gå till Lina och Sven istället. Irene och Emil va oxå där. Vi spelade spel och x-box och hade mysigt och nu är det dags att sova snart.

Mycket tankar har sprungit runt i huvet idag, vet inte varför. Varför funderar man så himla mycket på saker...man får ju oftast inte svar på det i alla fall....hmmm....får sluta tänka helt enkelt. Tycker det verkligen e jättetråkigt att Sandra åkt, men det e klart jag förstår...hon har ju faktiskt sitt liv där nu med plugg och allt....men jag kan inte rå för att jag e självisk och vill ha henne här.....hihihi Sandra....DU är en banan....

Nä nya pigga tag imorgon. Då kommer antagligen min klassis Therese hit:) Får se om det dyker upp några fler.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är kanske en banan men du är MIN banan!!!!

Postat av: Johanna

Hittade din blogg av en slump! Kul! Kolla gärna in min! kram

2008-04-05 @ 13:25:01
URL: http://thefitorange.com

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback