Vad är det för en dag...

e det en vanlig dag, nej det är ingen vanlig dag för det är Mias födesledag...hurra, hurra, hurra... Idag går tusen pussar, kramar och tankar till Mia som fyller år. Hoppas du får en grymt mysig dag.

image1337

Förövrigt så e jag ganska förvånad över min pigghet idag...!? Vaknade i tid..och gick upp på direkten...!?  Sitter nu och äter en ordentligt stadig frulle och sitter nu och bloggar...Observera kl är bara 06.30...och jag är nästan klar :) Sweeeeeeet :) Detta trots att jag inatt låg och funderade på såna här bra saker som..Hur var det nu igen man larmade av på jobbet, undrar om alarmet på telefonen verkligen kommer gå igång så att jag vaknar, tänk om jag inte hinner allt jag borde imorgon...osv, osv... När jag väl somnade så sov jag inte allt för många timmar eftersom jag vaknade både kl 04.00 och 05.00 och var helt säder på att nu var det dags för mig att gå upp.

Som sagt det har varit en ganska skön morgon och det enda missöde som varit är att jag råkade klämma sönder en yoghurt i kylen så det kom lite......överallt, men jag menar den klantigheten hör ju faktiskt till min vardag så det är ingenting som rubbar mitt "braiga" humör :)

Hoppas ni får en riktigt bra dag.

Kram

Kommentarer
Postat av: J

Dsamma! Jag vaknade nyss mohaha ;)


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback