Jag har varit lite...

...frånvarande från bloggen. Har styrt upp allt julstök de senaste dagarna....och jag är klar, eller i alla fall nästan klar. Ska bara steka lite prinskorv och slå in ett par paket. Och korven kan ju ändå inte fixas för än tidigast dagen innan. Jag måste faktiskt säga att jag har varit sjukt jäkla duktig :)

Igår var det dags för julfest med Skolfoto. Vi var på Qvarnen. Först åt vi deras julbord. Så gott och helt enormt mycket mat. Sen gick vi några trappor upp för att fortsätta festen :) Där blev det underhållning med lite buskis stand up, eller vad man ska kalla det. Det visade sig att det var en gammal klasskompis mamma som underhöll. Sen dansade vi massor....och dansade....och dansade. Tyvärr tog minkväll slut ganska tidigt eftersom en äcklig huvudvärk smög sig på redan tidigt under kvällen. Jag var kvar till nästan halv ett men när det började bli prat om att gå ut så kände jag att jag aldrig skulle palla det så jag knalla hem och la mig. Eftersom jag la mig så "tidigt" så vaknade jag redan kl 7 imorse. Jag vet...helt sjukt, en lördag liksom...helt onödigt. I vanliga fall brukar jag ju ligga o titta på tv fram till 3 på nätterna och då brukar man kunna sova rätt länge, men nu somnade jag ju innan 1...

Johanna e i Sverige...wwweeeeiiiii :) Hoppas på att få en date med henne innan jag åker till Micke idag. Jag har inte träffat henne på 1, 5 år (hon bor i USA) och jag läääääääängtar!!!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag saknar dig också gumman, men nu är jag ju hemma på heltid igen så någonting måste vi kunna ses! :) Puss

2008-12-20 @ 15:53:14
Postat av: Cecilia

Gillar Julbord, saknar det nu när man är student och inte får julbord av jobbet.

Postat av: fanny

söt du är =)

2008-12-21 @ 19:50:34
URL: http://float.blogg.se/
Postat av: ingela

God Jul! Hoppas allt är bra! Kram!

2008-12-21 @ 21:08:57
URL: http://ingy80.blogspot.com
Postat av: SoffiZ

Kikade in en sväng. Gott med julbord! God jul!! Krama

2008-12-22 @ 22:32:22
URL: http://soffiz.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback