Vad e grejen...

...me hattar?!?!?! Har precis kommit hem från en kväll i hamnen (som vanligt) och överallt var det hattar?!?!? Vi såg skinnhattar, svajhattar, cowboyhattar...allt?!?! Hur fullt var det kan man ju fråga....och jag måste nog säga skitfult. Visst hade killen i skinncowboyhatten tänkt till...han hade den ju till matchande skinnväst, men ändå ;) Kvällen började på Hamnmaggan med Tessan och Blondi.

Detta har hänt:
En bakad potatis intogs
Massa hattar sågs
Vi skrattade åt folk som dansa (elakt vadå...men vem har sagt att jag e snäll ;) ) En del va riktigt söta när de dansade oxå ska tillläggas.
Blivit erbjuden att få mitt golv lagt som jag köpte för ca 3 år sen
Jag blev stämplad på tån med den värsta klacken ever
Vi dansade massor
Pratade med en italienare

That´s it..typ. Nu ska jag sova en massa gott. Snart e det roadtrip....lääääängtar.

Pyss


Kommentarer
Postat av: Kitty

Låter roligt!

2008-07-19 @ 03:46:29
Postat av: Lilla jag

Men jag tycker det är snyggt med hatt!

Postat av: Sara

hahahaha!! Tycker åxå om hatt, men kanske inte skinnhatt me tillhörande väst :-/ Nja.. Ja vet, hösten är lååååångt bort, men me min vanliga planering står ja utan snygg årstidsoutfit för att ja alltid e så sen.. Njut av sommaren ett tag till. Hur går det me roadtrippen??

2008-07-21 @ 12:05:00
URL: http://venividivisa.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback