Jag börjar bli orolig att...

...magsjukan påverkade något mer än bara magen...för när jag kom hem satte jag glatt på mig mina nya vänner, Städhandskarna, och satte glatt igång och skrubba. Både diskbänk, spis och toalett blev ren!?!?!  Och alla som känner mig vet att städa brukar inte vara min favvosysselsättning direkt. Åhhhh hoppas inte de där äckliga bacillerna har gnagt på min hjärna oxå....för vem vet hur det slutar då?!?!? Jag menar tänk om jag städar imorgon oxå...det skulle va helt sjukt för jag brukar aldrig bli klar med min städning...jag brukar bara orka påbörja *orolig*

Jag tror dessutom att mitt vårrullebegär e borta...hmmm...jag har försökt o tänka på vårrullar i flera dagar nu...men det enda jag blir sugen på är ägg o kaviar. Ägg o kaviar liksom!?!?!? Jag får nog helt enkelt vänta ut efterdyningarna efter sjukdomen innan jag kan göra en total damagecontroll...

Puss

Kommentarer
Postat av: J

Haha du kan få komma hem till oss å städa om det fortsätter.. ;)
Jag hade förresten, för första gången i mitt liv, ett jäkla sug efter makrill i tomatsås igår, slaktade två hela burkar ^^


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback