Seg

Gick upp tidigt imorse för att få en massa gjort med lägenheten...nu har jag varit uppe i " timmar och jag har fortfarande inte fått nånting gjort :( Blä!!!!! Jag vill bli klar med det där nu, men det är ju så himla tråkigt. Idag hade jag tänkt att slippa dörr, måla dörr och åka till tippe. Dessutom så måste jag lämna in min systemkamera eftersom den typ har varit paj sen resan till Dominikanska. Känns jättetrist e kommer säkert skicka iväg den och så kommer den vara borta i flera veckor....

Får se hur mycket jag hinner/orkar idag, hade ju tänkt att gå och träna oxå....men vi får se är ju som sagt ganska seg i starten.

Här kommer några bilder från kryssningen :) Tack alla tjejer löv u!


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Roligt hade vi :)

Postat av: Sandra

hi hi hi hi

2009-06-09 @ 22:52:47
URL: http://xsandra.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback