:)

Så vad har hänt de senaste dagarna...

Helgen började med en middag på Birgers med Cecci och Timo. Vi hade egentligen tänkt att gå till Fika men det va fullt. Det gjorde inte så mycket för maten var grymt god på Birgers. Hellström kom oxå. Vi satt och prata bort några timmar, men blev ändå en tidig kväll tog taxi hem vid 12-tiden.

I lördags fixade Micke och hans pappa med morfars bil. Jag tog mig en sväng till stan och träffade Sandra E, Therese och Jenny. Det var riktigt länge sen jag träffade dem så det va mysigt att ta en fika. Dessutom fick jag ju träffa Jennys söta lilla tjej för första gången :)

Annars har helgen mest varit lugn och mysig. Jag och älskling har tittat på film, lagat god mat, druckit lite vin och umgåtts. Igår spelade vi dessutom squash!? Vi hade egentligen tänkt att spela badminton men det var fullt så de på gumsbacken tyckte vi kunde spela sqash istället....och det var verkligen riktigt kul!!! Det var även riktigt jobbigt, svetten bara rann, men det var som sagt bara kul så vi kommer nog spela det igen.

Snart ska jag iväg och hämta ett paket från HM, jag är jättenyfiken på om kläderna ser ut som jag hoppas. Det är inte bara kläder till mig, det är till Micke och Lille A oxå :)

I eftermiddag ska jag träffa mina tjejer för fika. Tycker det är en riktigt bra sysselsättning på den internationella kvinnodagen!!!

Ses :) Puss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback