Mycket gnäll från mig nu...

...men det här är riktigt trist!!!! Blir stressad av att ligga här sjuk. Jag som skulle hinna så mycket den här helgen, men istället så har jag i stort sett blivit ett med soffan som jag legat i sedan i torsdags eftermiddag. Inte orkade jag mig ut idag heller och inte mår jag bättre, så det lutar åt att bli hemma imorgon med...arrrggggghhhhh :( Skitkonstig "förkylning". Har typ "bara" haft ont i huvudet, feber, ont i kroppen och varit helt slut...men inte varit snorig alls?! men att kropp och huvud värker är grymt jobbigt. Micke har också legat sjuk sedan i onsdags så vi är rätt ynkliga här hemma...peppar inte direkt upp varandra.

Ja...ja, thats life. Finns ju saker som är värre.


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Så tråkigt att vara hemma! Men det låter som min förkylning nr 1.. Håll koll på febern..

Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Hoppas att ni mår bättre nu.

2010-11-30 @ 07:45:35
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback