Jag bara älskar måndagar!!! *ironi så det skriker om det

Har ju inget fungerande kök just nu så måste köpa hem mat om man ska bli mätt på något här hemma. Hörde av mig till Micke för att fråga om jag skulle köpa hem även til G som hjälper oss med köket. Närå det behöver jag inte... Ringer och beställer grekiskt som jag har längtat efter hur länge som helst. Ska vara klart på 10 minuter. Åker dit, ska gå in då meddelar Micke att jag visst ska köpa med mig till G. Härligt underbart, jag älskar ju att vänta när jag är trött och bara vill hem så det var ju bara beställa en rätt till....och vänta i 10 min....till.

Åker hem och upptäcker att min bil inte får plats på uppfarten eftersom det redan står 2 bilar där....eller? Vi brukar ju få plats med 3 bilar och min bil är ju så liten så jag borde ju få plats. Jag rattar på och tror jag ska komma in...och kör på en sten, men vad gör väl det, en liten stor repa på kofångaren har väl aldrig någon dött av. Skit samma, possitiv som jag är skakade jag av mig det fort satte mig i soffan för att njuta av mina dolmades med pommes. Öppnar matlådan och har fått ris..... Visserligen kanske det är bra med ris, men om man inte var en lika glad skit som jag så skulle man kanske tycka att det vore roligt att få det man beställde plus att det kan vara något överskattat med ris när det finns ris även i dolmadesarna...men som sagt bara om man inte är en glad skit som jag....hmprf

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback