Klämdag

Idag är det massor med mysiga vår eldar som kommer brinna. Får se om man går och tittar på någon ikväll. Sitter som vanligt och jobbar med projektet. Ska på lunchmöte med Elin och Jenny halv tolv.

Igår så satt jag på skolan och jobbade lite oxå, fast det var söndag... Förutom det så var jag en sväng på stan och fikade medbla Mia, Sandra, Fredrik och Simon. Senare träffade vi Irene och Emil oxå. Vi va rätt sega så vi irrade mest runt trötta på stan. När jag kom hem var Jimmy hemma, äntligen!!! Han hade varit i Funäsdalen sen i onsdags. Vi åt lite tacos och sen åkte vi ute till Strandstugeviken och hälsade på syster yster med familj. De ligger där med husvagnen över Valborg.

Hörs och ses. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det idag det e eldar överallt? Tänk vad man missar när man jobbar skift..

2007-04-30 @ 11:53:11
Postat av: irene

det va jag asså innan

2007-04-30 @ 11:53:32
Postat av: Kitty

Låter bra det...

Postat av: natalie

:)

2007-05-01 @ 18:07:19
URL: http://nataliestankar.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback