Solen e här :)

Äntligen lite sol så det blir lite ljust och varmt ute! I helgen ska det bli 20 grader, längtar!!! Då ska jag fixa min grundbränna till sommaren. Är nu på väg och lämna in min bil på däckbyte, skönt att få det gjort. Sen kanske jag ska ta en sväng till biltvätten för att tvätta min lilla söta yaris, det kan hon behöva. Men först är det jobba man ska göra går till skolan och jobbar därifrån medan jag väntar på att bilen ska bli klar. Ska nog köpa med mig en god kaffe på vägen.

Undrar om någon av mina vänner är lediga idag? Om ni är det kan ni väl höra av er så tar vi en fika i solen i hamnen. Nä, nu måste jag sticka. Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

tack för ideen! Ska åka och handla lite på coop sen... kanske kan hitta någe där!
Kram

Postat av: Irene

Förmiddag idag och imorgon. Fast imorgon bara 3 timmar, sen ledig hela helgen!

2007-04-11 @ 18:21:21
URL: http://irenev.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback