Sommar

Sitter här framför datorn och längtar ut till sommaren som har kommit där ute. Men, man måste ju faktiskt jobba oxå så jag får vänta ett tag med att njuta av solen. Jag ska ta en lunch med Alek idag. Det ska bli riktigt kul, känns som det var 100 år sedan vi träffades. Vi försöker alltid med jämna mellanrum att träffas men vi får aldrig ihop någon dag som passar, men nu äntligen!!!

Senare i eftermiddag ska jag iväg och ta min 3:e fästingspruta. HATAR FÄSTINGAR OCH ALLA ANDRA LÄSKIGA KRYP!!!! Hoppas att jag får slippa att bli sjuk av dem i alla fall.

Ikväll kommer Mia och Elin hit. De andra jobbar. Vi ska ha lite brudkväll och färga håret och fixa. Ska göra någon god mat tills de kommer, har inte bestämt mig än vad det ska bli. Någon som har tips?

Kommentarer
Postat av: Irene

När ska ni ses?? Jag vill oxå vara med!

Postat av: maria

sommaren är här och det är underbart! HAr tyvärr inget förslag till mat...hoppas det löser sig!

2007-04-26 @ 21:14:57
URL: http://amarialarsson.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback