Tjolahopp

I dag känns det som en riktigt bra dag. Va uppe tidigt och har redan hunnit jobba massor. Tjohooooo!!! Ska hämta Lovisa sötisen på skolan och efter det ska vi gå ner på stan och luncha/fika med syster yster, mamma och pappa. Bella skulle hem till någon kompis så Lovisa får va själv med moster (mig alltså). Undrar vad jag ska skämma bort henne med idag...nåt ska jag nog komma på. Mostrar FÅR skämma bort!!! Eller hur Irene :)

I går var jag lite uttråkad som vanligt, men sen ringde Irene och Emil och ville fika, så de kom hem hit och lyste upp kvällen. Ikväll ska jag nog dricka lite vin och mysa med Karin, Isabel och Jenny, ska bli skoj.

Pöss

Kommentarer
Postat av: Kitty

Det var synd att jag missade vinkvällen! men jobba måste man ju... Hoppas att ni hade kul! kram

Postat av: Kitty

Det lät som en mysig kväll! Nästa gång är jag med! ses!

2007-04-21 @ 02:42:22
URL: http://elinhellokitty.blogg.se
Postat av: Irene

Skämma bort e bra!

2007-04-21 @ 09:32:45

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback