Underbar dag

Började dagen med att inte veta vad jag skulle göra. Först var det sol och jag blev jättesugen på att ta mig ut i friska luften, men när vädret snabbt blev sämre la jag mig på soffan och tog det lugnt. Sen hörde sötis Sandra av sig och hon mådde äntligen lite bättre (hon har varit magsjuk) och ville gå på stan. Sagt och gjort! Jag traskade ner på stan och mötte Sandra , hennes bror och mamma. Vi tog en fika på Huldas innan jag och Sandra tog en shoppingtur på stan. Jag hittade ett par solbrillor. Efter ett tag hörde Irene av sig och sen mötte vi upp henne, Emil,Blondie och Fredrik för fika nr 2. Nice! När klockan närmade sig 17 gick jag hem för att förbereda lite lax och pressad potatis. Sen kom Malin N till mig och vi hade en lugn och skön tjejkväll med lite film, vin och popcorn. Det var supertrevligt! Nu är jag trött och ska äntligen få lägga ner huvudet och sussa kudde.

Nattinatt!!!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Lät som en mycket bra lördag! ses i morron!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback