fika och Fika

Vaknade trött och sliten men det va bara kasta sig ut i dagen och tänka sig, det gick bra idag oxå. Har mestadels suttit framför datorn men har hunnit en hel del annat oxå. Åkte och handlade de trista matvarorna jag behövde, men nu är det iaf gjort och det känns skönt med en full kyl och frys igen. Sen var det dags att träffa girlsen för lunch på Kumlins. Glömde kameran så det blir tyvärr inga bilder därifrån. Alla va där utom Sandra förstås....det fanns faktiskt en tom stol som väntade på dig... Efter det skyndade jag mig för att hinna till HM och Mique innan min parkering gick ut. Hittada nada på Mique men på HM gjorde jag värsta kapet!!!! Svarta strechbyxor (ska väl egentligen kallas stuprörsbyxor, men den liknelsen passar dock inte så bra när de sitter på mig) för 108,50 kr!!!!!! Hade fått en värdecheck på 50kr eftersom jag har handlat ganska mkt där och sen var det dessutom 20% rabatt, gick ju inte att motstå då... Byxorna invigde jag när jag och Jimmy va på Fika. Det va verkligen jättegod mat och mysigt, har haft lite abstinens över sommaren när de har haft stängt. Träffade Sven, Lina och Björn där oxå.

Imorgon blir det en hård,lång dag i skolan med receptboken (jag vet vad ni tänker....vilket jävla tjat om den där satans receptboken)

Kram


Kommentarer
Postat av: KItty

Måste till Fika någon dag, sååå god mat!
Du är en receptbok...

2007-08-28 @ 00:23:59
Postat av: lotta

Jävla tjat??? Du skriver ju ia måste få igång Bo igen puss

2007-08-28 @ 20:25:38

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback