Första dan tillbaka i skolan

Det gick ganska smärtfritt faktiskt. Kul att träffa alla, men de flesta kände väl oxå att de var lite sega i starten idag. Gick halvdag och sen fixade jag lite med LIA-plats. Vill fixa en så fort som möjligt så jag kan lägga den pressen bakom mig.

Träffade Beckis och Astrid på stan. Vi käkade lite lunch på Kumlins och sen strosade vi mest runt och gjorde ingenting. Hälsade på Monica och Puri mitt i deras kafferast och tog en pratstund. Det har blivit himla fint i affären nu, allt känns så fräscht och nytt. Bra jobbat :)

Tog det lungt en stund på eftermiddagen innan jag stack och handla. Efter det åkte jag direkt till Elin och hade lite Tacomys med henne och Mia. Kom hem för snart en timme sen och har redan hunnit fixa fint i köket, gjort matlåda och städat åt katterna....Guuuuu va jag e bra :)

Nu ska jag mysa ner mig i sängen och titta på tv.

Kraaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Hoppas du hittar en bra LIA! Synd att jag missade myset...

2007-08-06 @ 22:15:47
Postat av: Kitty

Tacokvällen var mysig! vad duktig du va och fixa matlåda och städa, själv så har jag faktiskt vikt all tvätt! ses! God natt


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback