Fullt upp

Idag har jag varit skittrött....plus att jag har haft fullt upp hela dan. Jobbade på skolan till fyra med redovisningen av projektet som vi ska göra imorgon. Hämtade ut Raquel o mattis bröllopsbilder, hem åt middag och sen åkte jag och hjälpte morfar. Va hemma igen vid nio och då började jag med matlåda till imorgon, blev inget flådigt direkt bara korvstroganoff och fusili. Och nu sitter jag här....fortfarande trött, skönt att sova snart.

Igår hade jag och Jimmy en mysig kväll hemma. Gjorde inte så mycket tog det mest lugnt, spelade yatzy och drack ett glas vitt vin...sen somnade vi gott.

Ses imorgon. Puss

Kommentarer
Postat av: Kitty

God natt till dig som får sova själv så jobbar man hela natten lång...

2007-08-16 @ 00:34:32

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback