Grilkväll

Vilken mysig kväll! Jag stressade hem från skolan från en dag fylld med redovisningar (som för övrigt inte gick så bra som jag trott) Började städa och fixa när jag kom hem för att få lägenheten i "toppskick".

Vid sju tiden dök Clara, Sven o Lina upp. Vi grillade lite och efter ett tag dök oxå Empa och Oskar upp. Hade en riktigt mysig kväll med grill, vin och folköl. Satt och snacka och hade trevligt, men nu är det dax att förbereda sig för sängen och morgondagens kundpresentation.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Kitty

Lät trevligt det!

Postat av: Lilla jag

Hoppas det går bra!

2007-08-17 @ 12:32:37
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Lotta

Ja så var man hemma igen , ska nu försöka hålla mig uppdaterad på ditt liv , det är så kul att läsa , Bo har inte kommit igång ännu men hoppas han lägger ut lite fina italy bilder så du får se , ha det gott kramar

2007-08-18 @ 11:21:58

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback