Helgen

Jaha vad har då hänt sen sist. I fredags så vad jag och Jimmy på stan och åt lunch på George sen handlade vi lite kläder oxå. På kvällen hamnade vi hos Hellström och spelade guitar hero och drack nån öl. Apkul somvanligt. Igår så hade jag fotografering på restaurangskolan med receptprojektet. Det blev bra men det var en lång dag höll på i 10 timmar. På kvällen blev jag lite kluven över vad jag skulle göra. Skulle egentligen hem till Elin och spela poker men det slutade med att jag gick hem till Lina och Sven och spelade spel, festade och gick sen till Lotsen. Va lite partysugen. Det va massor med folk och riktigt kul, roligaste kvällen på Lotsen i år tror jag. I och för sig har jag inte varit där särskilt mycket. Vad som händer idag vet jag inte än. Just nu fixar jag med tvätten....suck


Kommentarer
Postat av: Lotta

Lotsen då tog du väl hand om sonen ,förfesta först lite här sen hos kompisar ... sliten idag sägs det. Ja vi har blivit riktiga "panscisar" titta på film med svärmor :) puss

2007-08-26 @ 17:02:56
Postat av: Kitty

Låter som en bra helg! Ses sen!

Postat av: Lilla jag

Väntar med spänning på receptboken'!

2007-08-26 @ 20:27:22
URL: http://irenev.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback