Jag vill fräscha!!!

Fick en akut lust att börja fräscha upp i lägenheten....asså jag menar inte nåt så tråkigt som att städa utan fixa med inredning. Hmmmm...undrar om en viss Martin Timell hade med mitt "sug" att göra, såg nämligen en glimt av honom på tv´n för en stund sen. Började med att sätta upp nya fräscha vita gardiner i vardagsrummet och VIPS ....så såg rummet mycket blekare och tråkigare ut. Attans bananer det var ju inte så jag ville ha det. Behöver lite färgklickar och självklart är ju IKEA himla bra då. Ringde till Mia och Irene och försökte få dem att spontanåka med mig dit, vadå det va ju hela 1,5 timme kvar tills de stängde...men icke...blev ingen IKEA idag...

Har suttit i skolan och jobbat med receptboken  hela dan. Funderar helt på att skippa min idé eftersom den inte funkar med så mycket  text som vi fått...men jag får nog sova på saken. Känns lite sunkigt att börja om på noll när det ska redovisas på torsdag. När jag satt i skolan ringde Jimmy och va hungrig så han fick börja med maten (tacos) och så fixade jag det sista när jag kom hem. Mums det va verkligen skitgott och söt har äntligen lärt sig att skära små grönsaksbitar till tacosen!!! (Kors i taket, det tog nästan fem år)

Nu har jag suttit på internet och försökt hitta nån snygg dataväska till min nya älskling (Vi kan kalla henne Lappy) Är det nån som har nåt tips på vart jag ska leta? Måste ju se snygg ut när jag är ute med Lappy.

Nu ska jag snart hem till Irene och Emil, Mia e oxå där. De ska äta tacos men jag ska mest titta på och umgås lite eftersom jag redan ätit.

Pussilusk

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Hoppas du hittar en så inte Lappy fryser i vinter...

Postat av: Kitty

Om jag inte hade jobbat så skulle jag ha följt med till IKEA! Ha det bra!

2007-08-14 @ 09:43:11
URL: http://elinhellokitty.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback