Måndag igen...

Blev rätt sent innan jag la mig igår så det va svårt att komma upp idag. Igår kväll var jag och Elin hos Mia. Vi drack kaffe och åt  jättegod blåbärspaj som Elin gjort. Sen satt vi mest och bara prata. Mia och Tindra var trötta så de somnade.



Idag har jag träffat Micke för att få bilderna från fotograferingen, ska sätta mig och titta på dem nu, ska bli spännande. Micke är duktig så det blir nog skitbra. Annars är det nog rätt lugnt idag, står typ på "jour" om Micke eller Ante behöver hjälp med nåt.

Måste sticka iväg och handla idag...tomt i kylen. Hatar att handla det e ju skittråkigt att handla mat och så måste man åka hem direkt efter så inte varorna blir dåliga......tänk om man hellre vill fika efteråt då?!?!?!?? Ska ta mig en kort sväng på stan oxå, halva priset på allt på Mique så nåt kanske man kan hitta. Ikväll/eftermiddag ska Jimmy och jag hitta på nåt. Vet inte riktigt vad än men han föreslog att äta på Fika och det är ju faktiskt inte helt fel...får se...

Kram

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Fika e bra!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback