Regn, tvätt och karneval

Åter igen när man vaknar...regn...suck. Ja inte blev man så muntert utvilad med sköna långa dagar på sjön eller stranden på den här semestern... Har inte skrivit så mkt på sista tiden, har inte direkt haft nåt kul att berätta. Jimmy och jag gick upp supertidigt idag för att vi skulle hinna tvätta innan grannen skulle in i tvättstugan, så nu är hela lägenheten proppfylld med kläder som hänger på tork. Vet inte riktigt vad som händer idag...men det blir nog lite öl inblandat. Det är karneval i stan nu i helgen så lite fest blir det nog, brukar kunna va rätt skoj med en massa folk i rörelse. Ska snart hämta sista tvätten, sen kanske jag sticker iväg och hälsar på syster + familj i husvagnen. Shoppade lite till barnen häromdan o jag e ju sugen på att ge dem det nu.

Annars blir det nog en sväng på stan oxå. Lite shopping, kaffe och vänner e ju aldrig fel :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är vän och jag är alltid sugen på kaffe!!!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback