dan före dan före dan före dan före dopparedan....eller nåt sånt...

Som sagt julafton närmar sig med stora steg. Trodde jag skulle få svårt att få jukänsla i år, men det känns faktiskt rätt juligt ändå :) Förutom att snön fattas...

I går hade jag fullt upp på praktiken som vanligt, håller på och designar en hemsida....men de sista timmarna innan jag sluta så hade jag inget att göra...för då var jag klar....smet en timme tidigare och fick massor uträttat på stan....som sagt bra med listor. Sprang runt i affärerna i 1,5 timme innan det va dags att åka hem för då var det styrelsemöte i huset.

När kl närmade sig 19.30 kom jag då till slut hem och började känna mig lite trött faktiskt. Fixade lite med julkort, myste ner mig i soffan med te och tittade på Heroes och sen slog jag in alla julklappar jag köpt.....sen var jag ju tvungen att uppdatera alla mina listor så jag vet vad jag köpt och vad som är kvar....hihi....hmmmm....jag börjar väl inte verka manisk med mina listor?!?!?!?

Idag känns som en riktigt lång dag på praktiken. Har inget nytt att sätta tänderna i nu innan jul utan kommer väl antagligen bara "sitta av" tiden nu de sista 2 dagarna, vilket känns grymt onödigt när man har annat att göra... men men... Kanske åker till morfar på lunchen och lämnar lite paket. Han fyllde 95 igår!!! Det är min stålmorfar det!!! Luv ya grandpa!!!

Nähä...göra nåt vettigt kanske?

Kramz

Kommentarer
Postat av: Sofie

Skorna var underbara, tänk vad dom kan ibland. (:
Hitta en uppgift på internet och sätt tänderna i, det är så drygt att bara sitta!

Postat av: Kitty

Grattis till morfar!

2007-12-20 @ 11:29:55
URL: http://elinhellokitty.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback