Så var det redan söndag

Oj vad den här helgen har gått i ett...riktigt kul! I fredags firade vi ju D med både smörgåstårta och fika...mysigt. Åkte dit direkt efter praktiken. När jag kom hem därifrån va jag så himla trött och somna på soffan nån timme. Försökte få tag i nån som ville följa med o kolla på syrran när hon va med i karaoketävlingen men alla va slöa så det blev en lugn hemmakväll, Det behövde jag nog. Det va riktigt skönt att va hemma o bara va.

I lördags var det dags för att hjälpa monica. Det va massa folk och dagen gick fort. Skyndade mig hem för att göra mig iordning. Skulle träffa tjejerna innan de skulle till julbordet. Sandra kom hem i lördags!!!!! Tog en taxi och va där halv sex......det tråkiga va att de skulle sticka till julbordet kvart över så det blev inte en så lång förfest där....men kul att ses. Gick till Jimmy vi tog nån öl o titta på tv. Sen kom Johan. Efter en stund var det dags att åka till Josse o Carro för de hade fest. Hade riktigt trevligt. Sen bar det av till Birgers för att få dansa lite. Träffade upp julbordstjejerna där.

Idag har jag försökt att undvika allt jag måste göra dvs tvätta, städa och sånt. Som "tur" va va tvättstugan upptagen så jag slapp tvätta, har kört en diskmaskin och sen var det dags att fika med Elin och Irene på stan. Vi fika på Latte, Emil kom dit oxå. Nu är jag hemma igen och har nog tyvärr inga fler undanflykter för att slippa städningen......bara att köra igång.....suck

Kram

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Kör så det ryker, då går det undan!

Postat av: Sofie

Såg pappret på Åhléns, men körde på helsvart istället.

2007-12-17 @ 10:36:56
URL: http://sofiegunnarsson.blogg.se
Postat av: Sofie

Är julkalendern bra i år?

2007-12-17 @ 12:52:32
URL: http://sofiegunnarsson.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback