Summan av kardemumman...

...eller vad man brukar säga...

Igår hade jag en supertrevlig kväll hemma hos Jennifer och Pontus. Sandra x 2, Tess mfl va där. Kvällen började med lite förfest för att sen fortsätta på O´learys med virtual bowling....hm...vet inte vad jag ska säga om bowlingen....kul att det finns men det slår inte äkta bowling. Glada o goa fortsatte vi kvällen på Birgers med mkt dans...och öl....och shots. En riktig kanonkväll!

Jennifer: Här är bilderna jag lovade :)


Vad har jag då gjort med dagen idag....inte mkt. Har mest tänkt att jag borde städa och att jag borde tvätta...har bara varit hemma och slöat i soffan. Kanske lika bra så man är laddad tills nyårsafton. När kl var frammåt sju orkade jag till sist sätta på lite tvätt...som jag somnade ifrån och nu vågar jag inte gå ner och hämta den i källaren...oups får göra det imorgon bitti. Jag hann i alla fall tvätta allt jag skulle.

Så ska man kanske summera och reflektera över året som gått...Det har varit ett långt och jobbigt år för mig. Många stora saker har hänt som förändrar livet som jag trodde jag hade utstakat framför mig, men en sak har jag lärt mig...och det är att jag klarar allt som "ödet"/livet har att erbjuda mig. Med som motgångar....I fix it....Jag vägrar tappa mig själv på vägen utan gör alltid det bästa av situationen. Att sitta och ångra en massa saker eller slösa bort tid på att vara ledsen och låta livet gå förbi är ingenting för mig. Dessutom så känns det som om saker och ting börjar vända. Mycket som går bra och mycket som blir som jag hoppats på.....it ain´t over untill the fat lady sings.......Klart att jag absolut inte alltid är på topp, men jag kan aldrig vara mer än mitt bästa jag....och jag har kommit på att det räcker gott och väl. Nä kanske ska sluta med flumsnack.  Jag ser väldigt possitivt på 2008 det kommer bli ett kanon år. Jag är så grymt tacksam för alla som jag har omkring mig som står mig nära...Jimmy, alla vänner, familj....ALLA. Tack för att ni är ni!!

Så till morgondagen...Nyårsafton...Det blir trerätters och fördrink som grabbarna har fixat. Vi ska vara hos Lasse, antar att det blir vanliga gänget....vet inte riktigt vilka. Tyvärr är alla tjejerna utspridda på olika håll det här nyåret, känns lite konstigt, men de kommer finnas med i tankarna vid 12 slaget.

Nu ska jag måla naglarna och fixa lite innan jag stupar i säng. Så gott nytt år allihopa och jag hoppas verkligen att alla får ett grymt bra 2008....det ska jag ha...

Kram

Kommentarer
Postat av: Jennifer

:D det var ialla fall jätte kul och träffa dig hoppas vi ses mera snart! Vad ska ni göra ikväll? Kramar

2007-12-31 @ 11:07:33
Postat av: Sofia

Gott nytt år!! :-)

Postat av: Jennifer

Vi ska vara här hemma och har inga direkta planer alls :D Vi kanske ses ute :) Ha en toppen kväll. Kramis och Gott nytt år

2007-12-31 @ 11:33:25
Postat av: Lilla jag

Inspirerande. Gott nytt tjejen!

2008-01-01 @ 15:30:59
URL: http://irenev.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback