Kattfan!

Kattfan!

Föreställ dig... Du ligger i en varm skön säng, det är flera timmar innan du måste gå upp. Du drömmer en massa härliga drömmar om sommar, sol och resor....när du plötsligt VAKNAR MED EN STOR, VIT, LURVIG KATTRÖV I ANSIKTET OCH KATTEN (SOM RÖVEN TILLHÖR) HAR NER EN SAK I TAGET FRÅN BORDET BREDVID SÄNGEN BARA FÖR ATT FÅ DIG ATT VAKNA!!!!!!!!!! Nu kanske du tycker att jag är en känslokall jävel som klagar på ett stackars oskyldigt djur, men då ska jag berätta för dig att denna lilla "oskyldiga" katt HAR SATT DETTA I SYSTEM MELLAN KL 4.00 OCH 5.30 I FLERA VECKOR!!!!! Dessutom låter han snällt min pojkvän sova i lugn och ro och koncentrerar sig enbart på att trakassera mig.......men jag är inte bitter...

Förutom att jag nu för tiden är en ganska trött tjej om dagarna så har det varit en riktigt nice dag. Satt mest i skolan men fick en hel del gjort, sen var jag på värsta trevliga företagen idag. Fick gå runt och de visa hur de jobbade och så satt vi och fikade och snacka skit, riktigt trevligt. Emma skulle kommit hit en sväng men hon orkade inte komma nu så vi ska försöka ta det i helgen. Pratade med Sandra och bestämde att vi tjejer ska försöka hitta på nåt på onsdag när ni e lediga. Nu ropar soffan på mig så det är bäst jag lyssnar på befallningen och lägger mig där... See you

Ps. Trots allt tycker jag om min lilla djävulskatt Tyson, och kattmamma Mimmi har fullt upp med att hålla reda på honom och någongång måste ju faktiskt hon oxå sova, även om jag får lida istället...



Kommentarer
Postat av: Kitty

Kanske middag på onsdag med tjejerna??? Ska bli kul att ses

Postat av: Carro

Låter som en bra idé

2007-02-16 @ 09:32:00
URL: http://carrostankar.blogg.se
Postat av: hanna

Söt katt :D

2007-02-21 @ 16:39:39
URL: http://hjartahanna.webblogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback